W trosce o naszych Klientów Firma Interkonekt stale monitoruje i analizuje jakość swoich usług. Dzięki temu możemy spełniać najwyższe standardy obsługi Klienta.
Wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za I półrocze 2012
Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci Internet: 3 dni
Procentowy wskaźnik uszkodzeń usuniętych w ciągu jednego dnia roboczego: 83 %
Procentowy wskaźnik uszkodzeń usuniętych w ciągu dwóch dni roboczych: 100 %
Wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za rok 2011
Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci Internet: 3 dni
Procentowy wskaźnik uszkodzeń usuniętych w ciągu jednego dnia roboczego: 78 %
Procentowy wskaźnik uszkodzeń usuniętych w ciągu dwóch dni roboczych: 100 %
Powyższe wskaźniki przedstawiamy na podstawie art. 63 ustawy Prawo Telekomunikacyjne z dnia 16. 07. 2004 r.